Η ομάδα μας
ας γνωριστούμε καλύτερα
Γνωρίστε τους θεραπευτές που στελεχώνουν τη διεπιστημονική ομάδα μας
Με στόχο πάντα τη διασφάλιση της βέλτιστης ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, επιλέγουμε συνεργάτες οι οποίοι είναι έμπειροι πτυχιούχοι θεραπευτές με εξειδικευμένες μετεκπαιδεύσεις, συνεχιζόμενη κατάρτιση και μεταπτυχιακές σπουδές στον παιδιατρικό τομέα. Η διεπιστημονική ομάδα του κέντρου απαρτίζεται από εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, ψυχολόγους – ψυχοθεραπευτές και ειδικούς παιδαγωγούς.
Τα θεραπευτικά προγράμματα σχεδιάζονται πάντοτε εξατομικευμένα και εφαρμόζονται σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές θεραπευτικές προσεγγίσεις.

Αλεξίου Γαρδικιώτη Νικολέττα
Λογοθεραπεύτρια
Η Αλεξίου Γαρδικιώτη Νικολέττα είναι λογοθεραπεύτρια απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών, και επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών «ΑΛ-ΜΑ». Είναι κάτοχος της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του Λογοθεραπευτή και μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων – Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).
Κατά την επαγγελματικής της πορείας έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στα οποία αναλάμβανε την αξιολόγηση και την εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης σε παιδιά και εφήβους με δυσκολίες επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας.
Από τον Ιανουάριο του 2023 διατηρεί το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «ΑΛ-ΜΑ» στην περιοχή της Αναβύσσου, στο οποίο έχει την ευθύνη του συνολικού συντονισμού της λειτουργίας του και παράλληλα αναλαμβάνει την αξιολόγηση και τη θεραπεία παιδιών και εφήβων.

Μαρινάκη Πολύμνια
Ειδική παιδαγωγός
Η Μαρινάκη Πολύμνια είναι ειδική παιδαγωγός απόφοιτος του πανεπιστημίου University of East London (BA in Early childhood studies) και κάτοχος μεταπτυχιακών σπουδών στην ειδική αγωγή του πανεπιστημίου University of East London (MA in Special education needs) . Έχει εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ).
Καθ' όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών και ιδρύματα της χώρας, στα οποία αναλάμβανε την αξιολόγηση και την εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης σε παιδιά και εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες. Καθώς επίσης και με ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές δημοτικού.
Από τον Ιανουάριο του 2023 διατηρεί το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «ΑΛ-ΜΑ» στην περιοχή της Αναβύσσου, στο οποίο έχει την ευθύνη του συνολικού συντονισμού της λειτουργίας του και παράλληλα αναλαμβάνει την αξιολόγηση και τη θεραπεία παιδιών και εφήβων.

Καρελιώτη Μαρία
Λογοθεραπεύτρια
Η Καρελιώτη Μαρία είναι κάτοχος του πτυχίου Λογοθεραπείας αποφοιτώντας από το αντίστοιχο τμήμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έχει εκτελέσει όλες τις απαιτούμενες πρακτικές σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και πλέον ασχολείται με τον παιδιατρικό τομέα.
Διαθέτει επιπλέον επιμόρφωση μέσω παρακολούθησης σεμιναρίων στη δυσλεξία και τις μαθησιακές διαταραχές, στη κλινική εικόνα του αυτισμού, στην διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, στη παιχνιδοθεραπεία, στα μοντέλα αλλαγής συμπεριφοράς, στην εκπαίδευση και ανάλυση της συμπεριφοράς, στη συμβουλευτική γονέων, στις αγχώδεις διαταραχές,κρίσεις πανικού, στρες και ψυχοσωματικές διαταραχές, τη ψυχολογία της υγείας, τις σύγχρονες θεραπείες ψυχικών διαταραχών και τη γνωσιακή συμπεριφορική ψυχοθεραπεία.
Τέλος, στο παρελθόν έχει συνεργαστεί επίσης με παιδιά παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, έχει ασχοληθεί με τη σχολική μελέτη καθώς και με τη δημιουργική απασχόληση παιδιών σε ΚΔΑΠ.

Τσαγκρώνη Ελισάβετ
Παιδαγωγός
Η Τσαγκρώνη Ελισάβετ είναι παιδαγωγός απόφοιτη του τμήματος προσχολικής αγωγής, δραστηριοτήτων. δημιουργίας και έκφρασης του ΙΕΚ ΞΙΝΗ. Έχει εκτελέσει όλες τις απαιτούμενες πρακτικές σε ιδιωτικούς φορείς και σχολικές μονάδες.
Έχει συνεργαστεί από το 2011 ως και σήμερα με ιδιωτικά σχολεία και κέντρα ειδικών θεραπειών, καθώς αναλαμβάνει την παράλληλη στήριξη παιδιών και την εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης.
Διαθέτει επιπλέον επιμόρφωση μέσω παρακολούθησης σεμιναρίων στη δυσλεξία και τις μαθησιακές διαταραχές,

Γκινοσάτη Βασιλική
Λογοθεραπεύτρια
Η Γκονοσάτη Βασιλική είναι λογοθεραπεύτρια απόφοιτη του τμήματος λογοθεραπείας ΑΤΕΙ Ηπείρου και κάτοχος μεταπτυχιακών σπουδών στη ειδική αγωγή και εκπαίδευση του πανεπιστημίου Nicosia και πανεπιστημίου Πατρών.
Ασχολείται με διαταραχές επικοινωνίας, λόγου, ομιλίας και άρθρωσης σε παιδιά και ενήλικες. Εφαρμόζει εξατομικευμένα προγράμματα θεραπείας με στόχο την συνεχή εξέλιξη και αποκατάσταση.
Έχει εξειδικευτεί στη επιμόρφωση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στο πανεπιστήμιο Αιγαίου και έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων όπως ενδυνάμωση και κινητικότητα στομ/κου μηχανισμού, εκπαίδευση στη μέθοδο ΜΑΚΑΤΟΝ, ειδική γλωσσική διαταραχή και μέθοδο PECS (I).
Έχει συνεργαστεί με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς (ΠΙΚΠΑ, ειδικά σχολεία και κέντρα ειδικών θεραπειών).
Τσολακίδη Χαρά
Ψυχολόγος
Η Τσολακίδη Χαρά είναι ψυχολόγος, κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Απόφοιτη του τμήματος ψυχολογίας του University of East London, με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην κλινική ψυχολογία από το University of Essex.
Έχει ολοκληρώσει μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Γνωσιακή – Συμπεριφοριστική ψυχοθεραπεία (ΕΚΠΑ) και συνεχίζει µετεκπαίδευση στην συστημική ψυχοθεραπεία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ).
Προσφέρει θεραπευτικό έργο με ενσυναίσθηση και συνέπεια, αξιοποιώντας την εμπειρία της σε κλινικά και συμβουλευτικά περιβάλλοντα.
Μέχρι σήμερα έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων, εκπαιδευτικών προγραμμάτων και βιωματικών εργαστηρίων, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της ψυχοθεραπευτικής πράξης και θεωρίας. Η επιμόρφωσή της περιλαμβάνει θεματικές όπως «Αυτισμός: Συναισθηματική ανάπτυξη, αυτονομία, μαθησιακές δυσκολίες και παρεμβάσεις, «Διαχείριση άγχους και κρίσεων» «Συναισθηματικές δυσκολίες: θεραπευτικές παρεμβάσεις εφήβων και ενηλίκων».
Παράλληλα, επενδύει στην επαγγελματική της ανάπτυξη μέσω συνεχούς επιμόρφωσης και συμμετέχει σε ομάδες εποπτείας, ενισχύοντας τη θεραπευτική της παρουσία μέσα από διαρκή αναστοχασμό και επαγγελματική καθοδήγηση.
Μουδάτσου Ελένη
Εργοθεραπεύτρια
Η Μουδάτσου Ελένη είναι απόφοιτη Ειδική Παιδαγωγός στην Προσχολική Ηλικία από το ΙΕΚ Κορέλκο, καθώς και Εργοθεραπεύτρια από το ΙΕΚ στην περιοχή του Ελληνικού.
Διαθέτει εξειδικευμένη επιμόρφωση σε αξιολογητικά και θεραπευτικά εργαλεία όπως το ΕΔΑΛΦΑ, την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και τη χρήση πολυαισθητηριακών δωματίων (Snoezelen), στο πλαίσιο πιστοποιημένης εκπαίδευσης θεραπευτών.
Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει ημερίδες και σεμινάρια που αφορούν τη βιοασφάλεια, τη νοηματική γλώσσα, καθώς και τη γλωσσική ανάπτυξη και τον ρόλο της λογοθεραπείας. Έχει ολοκληρώσει την πρακτική της άσκηση σε νηπιαγωγεία, θεραπευτικά κέντρα και σε Κέντρο Ημέρας για άτομα με αναπηρία.
Η επαγγελματική της εμπειρία περιλαμβάνει τη στήριξη τόσο παιδιατρικού όσο και ενήλικου πληθυσμού, προσφέροντας εξατομικευμένες θεραπευτικές παρεμβάσεις με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της λειτουργικότητας των εξυπηρετούμενων.
Βαγκαλιώτη Δανάη
Ψυχολόγος
Η Βαγκαλιώτη Δανάη, είναι Ψυχολόγος, απόφοιτη του Πανεπιστημίου Κρήτης, με μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Παράλληλα, εξειδικεύεται στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (CBT), στην Εταιρεία Γνωσιακών και Συμπεριφοριστικών Σπουδών (ΕΓΣΣ). Διαθέτει επιμορφώσεις στην Εφαρμοσμένη Σχολική Ψυχολογία και την Ειδική Αγωγή από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θεματολογία που περιλαμβάνει τη ΔΕΠΥ, τη διασπαστική συμπεριφορά, την αναπτυξιακή παιδιατρική, το σχολικό εκφοβισμό και τη συμβουλευτική γονέων.
Έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος σε μονάδες ειδικής αγωγής, αναλαμβάνοντας το σχεδιασμό και την εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης, τη ψυχολογική υποστήριξη καθώς και τη συμμετοχή στο σχεδιασμό και υλοποίηση ομαδικών προγραμμάτων. Επίσης, έχει εργαστεί ως ειδικευόμενη Σχολική Ψυχολόγος σε σχολεία γενικής και ειδικής αγωγής, σε Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής (ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ.), καθώς και σε κοινωνικές οργανώσεις υποστήριξης νέων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Η εργασία της βασίζεται στη συνεργασία με τη διεπιστημονική ομάδα, στην ενεργητική ακρόαση και στην ενσυναίσθηση, με στόχο τη δημιουργία ασφαλούς πλαισίου και την ουσιαστική υποστήριξη κάθε παιδιού και της οικογένειάς του.